September 11, 2016

BEAUTY/ WELEDA SPORT #mujduvod


Weleda mě opět oslovila ke spolupráci a tentokrát se všechno točí kolem jejich nové a skvělé sportovní kolekce přírodní kosmetiky. Protože jsem byla i přes celé léto v jednom kole a učení pro mě v podstatě neskončilo ani tehdy, potřebovala jsem se také během týdne nějak odreagovat a alespoň trochu ze sebe setřást ten stres. No a není nic lepšího, než si jít zaběhat!

Od mala pro mě sport tvořil určitou část náplně mého volného dne a nebyl den, kdy bych se nehýbala. Ať už to byla jenom půlhodinová cesta do školy a ze školy nebo odpolední kroužky. Čas se ale měnil a s odchodem na gymnázium do jiného města se pro mě mnoho změnilo. Kvůli dojíždění jsem se musela vzdát třeba tenisu, i když, upřímně, v té době mi to tolik nevadilo. Teď bych za to ale byla ráda, kdybych tady ve Vídni měla tu možnost chodit každý týden na pár hodin na kurty si s někým zahrát. Když už mluvíme o Vídni, tak s tou skončilo vlastně úplně všechno. Přišla doba, kdy jsem v podstatě nedělala skoro nic, kromě povinné tělesné výchovy ve škole. Psychicky mi to v nejmenším nevadilo, fyzicky, jak jsem později zjistila, ale ano. A hodně. Už jsem nebyla schopná dotknout se celou dlaní země při protahovacích cvičeních a to mě docela šokovalo. To pro mě nikdy předtím nebyl problém. 

Menší změna tvaru postavy se taky dostavila, ale nic drastického naštěstí, i když bych si to s mými stravovacími návyky docela zasloužila. Když ono je to tak těžké odolat čokoládě, nebo snad ne? No nevím, každopádně jsem to zkoušela a nevyšlo a nikdy se mi to asi nepodaří. Ale proč by taky mělo. V té době se to u mě tak nějak zlomilo a začala jsem být zase víc aktivnější. Začala jsem občas běhat, cvičit doma a chodit na lekce cvičení do fitka. Bohužel i teď pořád hledám tu správnou vyváženost, protože cvičit pravidelně se mi pořád moc nedaří. Nakonec se k tomu ale určitě dostanu a když ne, tak alespoň něco. 

Myslím, že většina ví, o čem mluvím. Je těžké skloubit všechno dohromady. Taky časté změny místa mi v tom nepomáhají. Osobně se prostě a jednoduše potřebuji držet nějakého harmonogramu, jinak z toho vypadnu. Bohužel to u mě funguje vždy jen pár týdnů a pak je zase všechno jinak. 


Přesto přese všechno jsem byla moc ráda, když jsem dostala od Weledy e-mail s tím, že by byli rádi, abych vám představila jejich sportovní kolekci. Tato kampaň už je sice nějaký ten pátek venku, ale stále je čas se zapojit do jejich skvělé soutěže, kde můžete vyhrát perfektní ceny. Aby Weleda více podpořila sportovní a zdravotní styl života, poslala do světa hashtag #mujduvod a vyzývá vás tak, abyste se rozpohybovali i vy. 

Soutěž:
Vyfoťte fotku nebo natočte video a zveřejněte to na vašem Instagramu právě pod hashtagem #mujduvod a vysvětlete, jaký je ten váš důvod žít zdravější život. Nezapomeňte také sledovat Weledu na jejich instagramovém profilu @weledacz, což je podmínkou soutěže. Každý týden se koná nové kolo, z kterého se vždy vybere 5 vítězů a ti za odměnu získají balíček plný produktů z této sportovní kolekce. Celá soutěž trvá až do 30.10.2016, takže máte plno času se zúčastnit. Na konci se pak vyberou další výherci, mezi které se bude rozdělovat wellness pobyt pro dva a celoroční a půlroční zásoba sportovních sprchových gelů. 

Produkty:
Ještě něco málo k samotným produktům. Musím říct, že hned po prvním použití sprchového gelu a olejíčku z Arniky, už jsem nechtěla používat nic jiného. Ta intenzivní vůně této horské byliny vás dostane. Nevím jestli si to jenom namlouvám nebo to tak opravdu je, ale ten sprchový gel asi vážně funguje. Po každém běhu jsem si myslela, že už se nezvednu z gauče, ale ta vůně mě vždy nějakým způsobem znovu probudila, dodala energii. Ta pronikavost vás prostě nenechá usnout a zpříjemní vám každou koupel. To samé platí i pro olejíček, který je skvělý hlavně na den potom. Když se ráno probudíte s bolavými svaly, tohle je to pravé, co vám na to pomůže. 
Poslední dva produkty, které jsem měla možnost otestovat, jsou už spíše přímo na poranění. Krém na nohy je určen k zjemnění pokožky chodidel a Arniková mast se používá na podkožní poranění, jako například modřiny a podlitiny. 

Nevím, nad čím ještě přemýšlíte. Běžte se určitě zapojit! Nejenom, že jde o skvělé ceny, ale podpoříte tím taky zdravější způsob života a dostanete se do komunity lidí, kteří se navzájem chtějí podporovat,a měnit k lepšímu. 

#mujduvod je zachovat si čistou mysl, odbourat stres a hlavně překonávat nové a náročnější překážky, které mě dostanou dál a dál (možná dokonce i k hezčí postavě :D) 
A co je váš důvod?

Více informací a skvělé motivační video najdete na stránkách Weledy - sport.weleda.cz

ph/ by me 

No comments:

Post a Comment

Thank you for all your lovely comments!